فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت22:45---11 آذر 1392
:زیباااااااااااااا

زهرا
ساعت20:23---26 مهر 1391
سلام وبلاگت عالی بود.به من هم سربزن اگه خواستی منو با اسم شهرپروانه ها لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم .منتظرتم

داریوش(شهرشب)
ساعت22:44---28 تير 1391
گرفتی نشستی؟..پاشو بیا وبلاگم که مامانم میخواد به زور زنم بده و تو باید....خودت بیا ببین چی شده...[گریه]

بدوبیا
ساعت21:06---26 تير 1391
سلااااااااااااام.خیلی باحال مینویسی..به منم سر بزن شاید خدا خواست به تفاهم رسیدیم تبادل لینک کردیممممممممم

داریوش(شهرشب)
ساعت21:01---22 تير 1391
سلام..شهرشب آپ شده...باز که نشستی..پاشو بیا دیگه[نیشخند]

داریوش(شهرشب)
ساعت21:06---18 تير 1391
سلام همشهری عزیز...اختیار داری...توام قشنگ مینویسی

داریوش(شهرشب)
ساعت1:04---17 تير 1391
سلام..چه نشسته ای که شهرشب آپ شده[نیشخند]

novina
ساعت13:54---21 خرداد 1391
salam doste aziz weblogetun mese hamishe zibast. weblogamo(MOD) az adrese star-worshipper.loxblog.com be adrese trendy.loxblog.com taghir dadam.age emkanesh has adreso to linka taghir bedin.mamnon misham

سارا
ساعت15:42---4 خرداد 1391
عالیه عزیزم

arezoo
ساعت23:12---8 فروردين 1391
اومدی و نظر ندادی و من ندیدم الهی تو بمیری من نمیرم سر قبرت بیام پارتی بگیرم الهی سرخک و اوریون بگیری تب مالت و بلای جون بگیری...ا الهی از سرت تا پات فلج شه کمرت بشکنه,دستت کبودشه الهی حسبه و MS بگیری سره راه بیمارستان بمیری الهی خیر نبینی الهی کور بشی چشمت نبینه بمیری,گم بشی,حقت همینه الهی آسم تیپ A بگیری هنوز که زنده ای,پس کی میمیری؟ الهی همسرایدزی بگیری بفهمی داری از ایدزم میمیری بیا تو یه نظر بده همین جا...که تا عمر داری زنده باشی اونایی که نظر نمیدن مواظب خودشون باشن شوخی کردم بابا
salam tarsidam abji bedone nazar beram


داریوش(شهرشب)
ساعت20:09---3 فروردين 1391
سلام..بابا درخشش تلالو توی کلوب هم اسم من توی ادد لیست میدرخشه

رادین
ساعت19:47---3 فروردين 1391
وب تو هم قشنگه دوست من

عیدت هم مبارک


مهیار
ساعت16:44---3 فروردين 1391



داریوش(شهرشب)
ساعت11:33---2 فروردين 1391
سلام...مرسی که دعوتمو قبول کردی و اومدی همشهری عزیز...من لینکت کردم..توام اگه مایل بودی لطفا منو با شهرشب بلینک...

ملیکا
ساعت15:59---17 اسفند 1390
سلاممممممم خوبی ایدیت نمیشه اد کرد که

arezoo
ساعت15:37---18 بهمن 1390
می دانی یک وقت هایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی تـعطیــل است و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت باید به خودت استراحت بدهی دراز بکشی دست هایت را زیر سرت بگذاری به آسمان خیره شوی و بی خیال ســوت بزنی در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند آن وقت با خودت بگویـی بگذار منتـظـر بمانند..
salam senator jon aliii bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:, | 13:33 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس