هویجوری..

...dalghakhaie naseredin shah

adam bishtar vahshat mikone ta bekhad bekhande

...roheshon shad

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت16:46---6 بهمن 1390
سلام عسیسم وب قشنگی داری به منم سر بزن راستی رمز مطلب اولم 118 نظر یادت نره

••▪▪••●●* ترنم باران *●●••▪▪••
ساعت21:43---1 بهمن 1390

گاهی دلم میخواهد ,

وقتی مثل کودکی هایم بغض میکنم ...

خدا از آسمان به زمین بیاید ,

اشک هایم را پاک کند و دستم را بگیرد

و بگوید: اینجا آدمها اذیتت میکنند؟

بــیـــا بــــــرویــــــــم ....


نوید2پکس
ساعت10:31---28 دی 1390
سلام دوست خوبم.
من قسط دارم برا قبل از عید یه تغییری به وبم بدم خوشحال میشم با نظرت بهم کمک کنی.
من کارم موسیقی...
منتظرم


خلوت من
ساعت19:31---11 دی 1390
سلام سناتور! به مجلس ثبت نام كردي؟
اين آقا خره چرا نالاحته؟ به ما هم سري بزن دختر پر انر‍ژي


روزی روزگاری انسانیت
ساعت17:19---11 آذر 1390
__??_?? سلام
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم


a
ساعت21:58---2 آذر 1390
khili bahaaaaal bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, | 17:40 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس