خدایا.......

 

  •  

     

  • خدایا ! من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم ٬ همانی که وقتی

  • دلش می گیرد و بغضش می ترکد ٬ می آید سراغت . من همانی ام که همیشه

  • دعاهای عحیب و غریب می کند و چشم هایش را می بندد و می گوید : من این حرف

  • ها سرم نمی شود . باید دعایم را مستجاب کنی . همانی که گاهی لج می کند و

  • گاهی خودش را برایت لوس می کند . همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می

  • شود و کلی روزه نگرفته دارد. همانی که بعضی وقت ها پشت سر مردم حرف می زند

  • گاهی بد جنس می شود البته گاهی هم خود خواه ٬ گاهی هم دروغگو و حالا یادت

  • آمد من کی هستم؟ خدایا چنان بنواز دلم را که : هر جا نفرتی هست ,عشق باشم .

  • هر جا نا امیدی هست ,امید باشم . هر جا غمی هست ,شادمانی باشم خداوندا...

  • من از احساس بيهوده بودن، من از چون حبابِ آب بودن، من از ماندن چون مرداب مي

  • ترسم. خداوندا... من ازمرگ محبت، من از اعدام احساس به دست دوستان دور يا

  • نزديک مي ترسم. خداوندا... من از ماندن مي ترسم خداوندا... من از رفتن مي ترسم

  • خداوندا... من از خود نيز مي ترسم خداوندا... پناهم ده

  • (دست داداشی جونم درد نکنه واسه این پست)

 



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت20:30---9 آبان 1389


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 7 آبان 1389برچسب:, | 22:23 | نویسنده : senator |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس